گوشی‌های جدید Galaxy A55 5G و Galaxy A35 5G سامسونگ معرفی شد

فراایران- شرکت سامسونگ الکترونیکس از گوشی‌های جدید Galaxy A55 5G و Galaxy A35 5G خود رونمایی کرد. این گوشی‌ها نشان دهنده تعهد مداوم این شرکت به ارائه بهترین نوآوری‌های موبایلی برای همه مردم است.

هر دو دستگاه جدید سامسونگ، از راهکارهای امنیتی گسترده‌ای مانند Knox Vault و قابلیت‌های جدید عکاسی با الهام از نوآوری‌های دوربین پرچمدار گلکسی بهره می‌برند. این گوشی‌ها، دارای نمایشگر خیره‌کننده‌ای هستند که به کمک قابلیت Vision Booster با محیط اطراف کاربران سازگار می‌شود.

تی ام رو، مدیرعامل بخش تجربه موبایل شرکت سامسونگ می‌گوید: « با سری Galaxy A، ما در حال گسترش آخرین فناوری‌های خود به مخاطبان وسیع‌تری هستیم تا افراد بیشتری بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. ما امسال از اینکه امکانات بیشتری را در سری Galaxy A ارائه می‌کنیم، بسیار خوشحالیم. یکی از این موارد، استفاده از فناوری امنیتی Samsung Knox Vault برای اولین بار در این مجموعه جدید است. ما افتخار می‌کنیم که کاربران سری Galaxy A قادرند با خیال راحت و اطمینان کامل، از تجربیات بی‌نظیر دستگاه‌های همراه سامسونگ لذت ببرند».

کانون سرگرمی و خلاقیت با دوربین و نمایشگر خیره‌کننده

Galaxy A55 5G با کمک قابلیت ارتقا یافته عکاسی در شب یا Nightography خود می‌تواند حتی در شرایط نوری ضعیف نیز تصاویر واضح‌تر و زنده‌تری را به ثبت برساند. به این معنی که هر عکسی با این گوشی فراتر از تصورات خواهد بود. فناوری پیشرفته پردازش سیگنال تصویر (ISP) به هوش مصنوعی مجهز شده تا تصاویر خیره‌کننده‌ای در نور کم ثبت شود که پیش از این در گوشی‌های سری Galaxy A دیده نشده. اکنون فقط مناظر نیستند که شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند، حالت «پرتره شب» یا Night Portrait و ویدیوهای ۱۲ بیتی HDR این گوشی نیز تضمین می‌کنند که افراد و اشیا نیز در هر تصویری عالی به نظر برسند. بدین ترتیب، ثبت خاطرات با دوستان و خانواده، دیگر به نورپردازی عالی وابسته نیست.

هر دو مدل A55 5G و A35 5G از قابلیت‌های عکاسی فوق‌العاده‌ای برخوردارند که سامسونگ به آن‌ها شهرت دارد. از جمله این قابلیت‌ها، لرزش‌گیر تصویر اپتیکال (OIS) و لرزش‌گیر تصویر دیجیتال ویدیو (VDIS) است که عکس‌ها و ویدیوها را حتی موقع فیلمبرداری در حال حرکت، بدون لرزش و باکیفیت بالا به ثبت می‌رساند.

نسل جدید گوشی‌های سامسونگ، دنباله‌رو سنت همیشگی سری Galaxy A برای ارائه تجربیات سرگرم‌کننده و فراگیر به همه هستند. کاربران این مجموعه جدید سامسونگ می‌توانند از تماشای جدیدترین محتواها، یا مرور رسانه‌های اجتماعی در نمایشگرهای Super AMOLED با وضوح شگفت‌انگیز لذت ببرند. آنها همچنین به لطف قابلیت Vision Booster و نمایشگر  ۶.۶اینچی A55 5G و A35 5G، در شرایط نوری مختلف دید شفاف و روشنی به صفحه نمایش گوشی خود دارند.

محافظت هوشمندانه از کاربران با نوآوری‌های امنیتی سامسونگ 

امسال، سامسونگ برای اولین بار یکی از نوآورانه‌ترین ویژگی‌های امنیتی پرچمداران گلکسی را در دسترس کاربران گوشی‌های سری A خود شامل گلکسی‌های A55 5G و A35 5G می‌گذارد. 

Samsung Knox Vault یک راهکار امنیتی غیرقابل نفوذ و مبتنی بر سخت‌افزار است که در بخش مجزایی از پردازنده و حافظه اصلی سیستم قرار دارد و حصار امن و گسترده‌ای در برابر حملات سخت افزاری و نرم افزاری برقرار می‌کند. این راهکار می‌تواند از حیاتی‌ترین داده‌های روی دستگاه شامل مجوزهای صفحه قفل، از قبیل: پین‌کدها، گذرواژه‌ها و الگوها محافظت کند. Samsung Knox Vault همچنین با رمزگذاری اطلاعات خصوصی ذخیره‌ شده روی دستگاه، قادر به حفاظت از کلیدهای رمزگذاری است. بدین ترتیب حتی اگر دستگاه گم یا دزدیده شود هم، فقط، کاربری که مجوز صحیح صفحه قفل را در اختیار داشته باشد، می‌تواند به داده‌های خود دسترسی پیدا کند. 

اکنون گوشی‌های جدید A55 5G و A35 5G نیز توسط Samsung Knox به عنوان پلتفرم امنیتی چند لایه گلکسی، ایمن شده‌اند. Samsung Knox یکی از قابل اعتمادترین پلتفرم‌های امنیتی در جهان است که برای حفاظت از اطلاعات حیاتی و آسیب‌پذیری‌های دستگاه طراحی شده و رویکرد جامعی در کل اکوسیستم گلکسی دارد. این راهکار با کمک سخت افزار ایمن سرتاسری، قابلیت شناسایی در لحظه تهدیدات و حفاظت مشترک، به هدف خود دست پیدا می‌کند.  

علاوه بر این، سری Galaxy A، مجموعه اختیاری ابزارهای امنیتی Auto Blocker را برای ارتقای سطح ایمنی دستگاه‌ها ارائه می‌دهد. زمانی که Auto Blocker روشن باشد، می‌تواند علاوه بر مسدود کردن نصب برنامه‌ها از منابع غیرمجاز، آنها را برای شناسایی بدافزارهای بالقوه اسکن کرده و یا هنگام اتصال دستگاه به کابل USB، از نصب نرم افزارها و دستورات مخرب احتمالی روی دستگاه جلوگیری کند. اکنون کاربران سری Galaxy A نیز به داشبورد امنیت و حریم خصوصی گلکسی دسترسی دارند. آنها می‌توانند به راحتی ببینند که با اطلاعاتشان چه کارهایی انجام می‌شود و قادرند هر زمانی که بخواهند، مجوزهای دسترسی را لغو کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند از ویژگی «اشتراک‌گذاری خصوصی» (Private Sharing) به عنوان بخشی از قابلیت «اشتراک‌گذاری سریع» (Quick Share) لذت ببرند. این ویژگی، اشتراک‌گذاری امن و رمزگذاری‌شده فایل‌های خصوصی حاوی اطلاعات مهم شخصی یا مالی را امکان‌پذیر می‌سازد. برای اطمینان از محرمانه بودن، کاربران امکان کنترل مجوزهای دسترسی گیرنده و تاریخ انقضای فایل را در اختیار دارند و در عین حال، می‌توانند گزینه محدود کردن اسکرین‌شات‌ها یا دانلودها را نیز انتخاب کنند.

جدیدترین گوشی‌های هوشمند سری Galaxy A سامسونگ، تعهد این شرکت به تضمین امنیت و به‌روزرسانی طولانی‌تر دستگاه‌های گلکسی را به نمایش می‌گذارد. با Galaxy A55 5G و Galaxy A35 5G، کاربران همچنین تا چهار نسل از مزایای به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری سیستم عامل اندروید و رابط کاربری One UI و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی بهره‌مند خواهند شد. بدین ترتیب، با برخورداری از جدیدترین قابلیت‌های مربوط به اندروید و گلکسی، چرخه عمر دستگاه بهینه‌تر از همیشه خواهد شد.

اتصال یکپارچه با اکوسیستم در حال گسترش گلکسی سامسونگ

گوشی‌های Galaxy A55 5G و Galaxy A35 5G به طور کامل با اکوسیستم گلکسی سامسونگ سازگار هستند و در طیف وسیعی از دستگاه‌های متصل، تجربه‌ای روان و یکپارچه ارائه می‌دهند. کاربران می‌توانند با اتصال مچ‌بند هوشمند Galaxy Fit3 یا ساعت Galaxy Watch6 به گوشی‌های سری Galaxy A، اهداف و برنامه‌های تناسب اندام خود را پیگیری کنند. همچنین به لطف قابلیت «جابه‌جایی خودکار» (Auto Switch)، تماس‌های ورودی، به صورت خودکار به هدفون‌های Galaxy Buds FE متصل می‌شوند تا راحتی بیشتری برای کاربران فراهم شود.