معرفی سری جدید Signature Kitchen Suite Transitional در نمایشگاه KBIS 2024

ال‌جی با استفاده از فناوری پیشرفته و طراحی به‌روز، مجموعه لوازم پریمیوم توکار آشپزخانه خود را برای ارتقای سبک آشپزخانه و آشپزی گسترش داد.

فراایران- ال‌جی الکترونیکس (LG) قصد دارد مجموعه گسترده‌ای از پکیج‌های لوازم آشپزخانه توکار لاکچری خود را در نمایشگاه لوازم حمام و آشپزخانه ۲۰۲۴ Kitchen & Bath Industry Show (KBIS) که در تاریخ ۲۷ الی ۲۹ فوریه در لاس‌وگاس آمریکا برگزار خواهد شد معرفی کند.

مجموعه سری جدید لوازم‌خانگی Signature Kitchen Suite Transitional ال‌جی که در این نمایشگاه در کانون توجه قرار خواهند گرفت از طراحی پیچیده و عملکرد هوشمند برخوردار هستند. این مجموعه شامل فر دیواری Combi، فر دیواری دوتایی و فر تک خواهد بود که همگی از فناوری پیشرفته Gourmet AI  استفاده می‌کنند.

اوج مهارت طراحی با پکیج جدید آشپزخانه توکار (Transitional Built-in Kitchen Package)

رونمایی از پکیج جدید سری Transitional توکار نقطه عطف آشکاری در گسترش سری Signature Kitchen Suite که به ایجاد استانداردهای جدید برای سادگی چشم‌نواز و ارتقای کیفیت لوکس و استثنائی ادامه می‌دهند، خواهد بود. سری‌های  Transitional در کنار سری‌های Professional موجود برای پاسخ به گرایش روبه‌رشد مشتریان به آشپزخانه‌های دارای طراحی معاصر و در حال گذار طراحی شده‌اند.

لوازم‌خانگی سری  Signature Kitchen Suite Transitional از استیل ضدزنگ با روکش بسیار مات زیبایی برای بدنه محصولات استفاده می‌کنند که کیفیت ظاهری آشپزخانه را ارتقا می‌بخشند. همچنین در این سری از محصولات  با ظاهری شیک و مینیمالیست، از دستگیره‌هایی مشابه با دستگیره‌های مدل‌های سری Professional استفاده شده است. تصمیم به عدم استفاده از دستگیره‌های کنترلی متداول در طراحی نیز به دستیابی به ظاهری زیباتر کمک می‌کند.

پکیج لوازم آشپزخانه توکار Signature Kitchen Suite Transitional Series ارائه شده در نمایشگاه KBIS 2024 شامل یخچال‌هایی با درب فرنچ، یخچال‌های ایستاده، یخچال‌های مخصوص نوشیدنی، ماشین‌های ظرف‌شویی، فرهای توکار و موارد دیگر است. وسعت گزینه‌های پیشنهادی توکار ال‌جی، نشان‌دهنده تعهدی استوار برای ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات پریمیوم به مصرف‌کنندگان برای کمک به آن‌ها در ساختن آشپزخانه رؤیایی خود است.

ارتقا تجربه آشپزی با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی Gourmet AI

وجود سری‌ فرهای توکار مجهز به هوش مصنوعی Gourmet AI  در مجموعه لوازم آشپزخانه Signature Kitchen Suite که در نمایشگاه امسال برای اولین‌بار رونمایی می‌شوند تجربه آشپزی بهبودیافته‌ای را ارائه می‌کنند. فناوری نوآورانه Gourmet AI  ال‌جی قادر است مواد تشکیل‌دهنده غذایی که کاربر قصد پخت آن را دارد تشخیص دهد و به‌صورت خودکار بهترین دستور پخت را از بین ۸۰ گزینه پخت خودکار پیشنهاد کند. به لطف دوربین داخلی و باکیفیت این فرهای توکار کاربران می‌توانند غذای در حال طبخ خود را از راه دور نیز با استفاده از اپلیکیشن ThinQ کنترل کنند. دوربین هوشمند ال‌جی از ویژگی‌هایی نظیر ضبط تایم – لپس، تهیه عکس و به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها در فضای مجازی برخوردار است. به‌علاوه، وجود ThinQ Care در این محصولات به معنای این است که کاربران در طول عمر فر خود از ارتقای مداوم ویژگی‌ها و قابلیت‌های محصول لذت خواهند برد.

یکی دیگر از نوآوری‌های دارای عملکرد عالی مجموعه لوازم آشپزخانه Signature Kitchen Suite، فر کانوکشن Steam- Combi است که عملکردهای پخت با جریان همرفتی و بخارپز را به‌صورت یکپارچه در هم می‌آمیزد تا نتایج لذیذ و فوق‌العاده‌ای را پدید آورد. سیستم همرفتی فر Steam-Combi با استفاده از ویژگی‌های طبیعی بخار برای حفظ طعم، بافت و ظاهر غذا پختی سریع و یکنواخت را تضمین می‌کند. این فر بدون نیاز به هر گونه پیش – گرمایش در حالت تنظیم بر روی Steam Sous Vide پخت غذاهای دلپذیری که رطوبت و نرمی داخلی خود را حفظ کرده و لایه بیرونی تردی دارند را امکان‌پذیر می‌سازد.

به‌علاوه، سری فرهای Transitional ال‌جی نیز با استفاده از پنجره متمایز و بسیار کاربردی InstaView به کاربران اجازه می‌دهند بدون باز کردن درب فر داخل آن را ببینند.

انواع سری‌های محصولات آشپزخانه پریمیوم برای ارائه فضاها و سبک‌های آشپزی متنوع

سایر نوآوری‌های مورداستفاده در مجموعه لوازم‌خانگی سری Signature Kitchen Suite  به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه  KBIS 2024 شامل لوازم آشپزخانه دارای پنل آماده ۴۸ اینچی است که امکان هماهنگ سازی رنگ محصول با سایر لوازم آشپزخانه را فراهم می‌کند و یک یخچال مجهز به درب فرانسوی ساده ۳۶ اینچی که برای فضاهای کوچکتر طراحی شده است می‌باشد. مجموعه متنوع راهکارهای آشپزخانه اولترا-پریمیوم ال‌جی برای مشتریان فرصت خلق آشپزخانه‌ای که تجسمی واقعی از سبک شخصی آن‌ها باشد را فراهم کرده و به نیازشان برای دستیابی به سبک آشپزی منحصر به فرد خود پاسخ می‌دهد.

Lyu Jae-cheol مدیرعامل شرکت راهکارهای تهویه‌مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس در این باره گفت: “ال‌جی با گسترش سری Signature Kitchen Suite در کنار سری‌های جدید Transitional و معرفی فرهای توکار مجهز به هوش مصنوعی Gourmet AI جایگاه خود را در بازار لوازم لوکس توکار تقویت کرده و رهبری خود در زمینه طراحی و فناوری را بار دیگر تحکیم می‌نماید. ما به پاسخ به سلایق در حال تحول مصرف‌کنندگان ادامه خواهیم داد و طیف متنوعی از لوازم داخلی اولترا – پریمیوم با بهترین عملکرد، کاربری آسان و زیبایی ارائه خواهیم نمود. “

بازدیدکنندگان می‌توانند از غرفه ال‌جی در نمایشگاه KBIS 2024 دیدن کرده و از فرصت تجربه سبد کامل محصولات ال‌جی در زمینه راهکارهای پریمیوم آشپزخانه استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص سری‌ فرهای دیواری جدید Transitional از www.signaturekitchensuite.com بازدید کنید.