امکان جدید صباویژن برای فعالان بازار تبلیغات دیجیتال! 

فراایران- نسخه جدید داشبورد صباویژن با هدف بهبود کیفیت و سرعت خدمات به کسب‌وکارها و مدیران تبلیغات و بازاریابی منتشر شد.

صباویژن به عنوان یکی از فعال‌ترین آژانس‌های تبلیغات آنلاین کشـور، با در اختیار داشتن پرمخاطب ترین سامانه اشتراک ویدیویی آپارات، بزرگترین سامانه VOD شبکه نمایش خانگی کشور(فیلیمو) و دیگر ناشران پربازدید در تبلیغات تبلیغات همسان و بنری، به تازگی تغییرات بنیادی و کاربردی را در سامانه خود ایجاد کرده است.

این تغییرات با بررسی نیازهای بازار کسب و کار و فعالان این حوزه باهدف ایجاد بستری به‌روز و حرفه‌ای برای پخش تبلیغات دیجیتال و بهره برداری از آخرین روش‌های ارتباطی با کاربران و تکنولوژی‌های به‌‍روز زیرساختی، تعامل و مدیریت کمپین های تبلیغاتی انجام شده است.

در نسخه جدید نرم افزار صباویژن، این امکان فراهم شده است تا با ساخت برنامه‌های هدفمند و بهینه، امکان ارائه تخمین و دسترسی به انواع گزارشات مفهومی و کاربردی بر اساس نیازمندی‌های کاربر وجود داشته باشد. از سوی دیگر فرایند ساخت تبلیغات و راه‌اندازی کمپین‌ها، آسان‌تر و سریعتر شده است.

لازم به ذکر است که این تغییرات با هدف ارائه فضایی متناسب با نیازهای متخصصین فعال حوزه تبلیغات و نشر صورت گرفته و برای ساده سازی کار با سرویس جدید، شرح و آموزش لازم در تمام مراحل ساخت برنامه‌ها و تبلیغ‌ها درج شده است.

این امکانات به صورت نسخه آزمایشی هم اکنون در کنار نسخه قبلی داشبورد صباویژن، برای تمامی کاربران و مشتریان در دسترس است.