هر روز یک بازی جدید در «کیدزی‌بازی»

فراایران- اپلیکیشن «کیدزی‌بازی» که عضوی از شهر امن و هوشمند «کیدزی» به شمار می‌آید در حال حاضر بیشتر از ۱۰۰ بازی در اختیار کاربران قرار داده و در جهت افزایش تنوع پیش روی کودکان، هر روز یک بازی جدید دیگر نیز اضافه می‌کند.

کیدزی یکی از دغدغه‌های والدین را شناسایی کرده و می‌داند یکی از مشکلات مرتبط با سرگرمی کودکان این است که بچه‌ها خیلی زود از یک بازی خسته می‌شوند و لازم است مدام بازی‌های جدید روی موبایل یا تبلت خودشان یا والدینشان نصب کنند.

این موضوع در مرحله اول باعث پر شدن حافظه و بعضا پایین آمدن سرعت عملکرد دستگاه شده و دردسرهای بی‌شماری را سبب می‌شود.

در همین راستا، کیدزی‌بازی هر روز یک بازی جدید در دسته‌بندی‌های مختلف مانند اکشن، مسابقه‌ای، نقاشی و … اضافه می‌کند تا این مشکل در حد امکان برطرف شده و بچه‌ها از تنوع بالایی برای سرگرمی برخوردار باشند و با معضل دانلود و حافظه و نصب مواجه نشوند.

در حال حاضر این اپلیکیشن شامل انواع بازی‌های رایگان در دسته‌بندی و ژانرهای مختلف با استانداردهای متناسب با روحیات کودک و نوجوانان است که داستان و توضیحات هر بازی به زبان کودکانه نوشته شده تا آنها به راحتی از آن استفاده کنند و به مرور بازی‌های بیشتری نیز بر اساس سلیقه و درخواست آنها اضافه خواهد شد.

علاوه بر این، اپلیکیشن مورد بحث به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا پروفایل شخصی خود را تعریف کرده و در اتاق گفتگو، در کنار دیگر کاربران (گروه هم‌سالان) به صورت آنلاین،‌ با هم صحبت کنند و از بازی لذت بیشتری ببرند.

علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن کیدزی‌بازی را از طریق کافه بازار و یا وب‌سایت kidzy.land دانلود و نصب نمایند.