معرفی سری جدید جارو برقی رباتیک سامسونگ

تعریف تازه‌ای از تمیزی خانه با کمک هوش مصنوعی

فراایرانجارو برقی رباتیک Bespoke Jet Bot Combo یکی از جدیدترین محصولات لوازم خانگی سامسونگ است که به تازگی و در جریان نمایشگاه CES 2024 معرفی شد. این سری جدید که از هوش مصنوعی پیشرفته (AI) و آخرین فناوری‌های هوشمند با قابلیت بخار تمیزکننده (Steam Cleaning) بهره می‌برد، فرآیند تمیز کردن را برای کاربران خود آسان‌تر می‌کند.

هوشمندی در خدمت تمیزی

Bespoke Jet Bot Combo یک جارو برقی رباتیک مجهز به هوش مصنوعی همراه با مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته است که تجربه کاربران در حین و بعد از تمیز کردن محیط را بهبود می‌بخشد. قابلیت تشخیص هوشمند اشیا (AI Object Recognition) در این نسخه جدید، نسبت به فناوری قبلی تعبیه‌شده در Bespoke Jet Bot AI+، تکامل خوبی داشته است. دستگاه جدید می‌تواند اشیای بیشتری را تشخیص دهد و به ‌لطف حسگر سه‌بعدی خود، جهت‌یابی دقیق‌تری دارد.

مهم‌ترین پیشرفتی که در نسخه جدید شاهد آن هستیم، توانایی تشخیص فضا و لکه‌ها توسط فناوری تشخیص هوشمند اشیا است که تجربه کاربری بهتری را به ارمغان می‌آورد. براساس این ویژگی، جارو، مناطق نقشه‌برداری شده مانند: اتاق نشیمن و آشپزخانه را تشخیص می‌دهد و آنها را طبقه‌بندی می‌کند. سپس به‌صورت خودکار پیشنهاد می‌دهد تا «مناطق ممنوعه» مانند: حمام، ایوان یا ورودی را مشخص کنید تا از آنها دوری کند.

در همین حال، هنگامی که Bespoke Jet Bot Combo لکه‌ای را تشخیص می‌دهد، به فضای مشخص‌ شده برمی‌گردد تا پدهای پاک‌کننده را با بخار و آب با دمای بالا گرم کند و سپس به منطقه‌ای که کثیف شده می‌رود تا وظیفه خود را انجام دهد. زمین‌شوی چرخان این جارو با قدرت ۱۷۰ دور در دقیقه، به‌ طور فعال سخت‌ترین لکه‌ها را پاک می‌کند و تمیزکاری خودکار بسیار موثری دارد. بدین ترتیب، نیاز به دخالت کاربر در انواع مختلف محیط‌ها، به ‌میزان قابل ‌توجهی کاهش می‌یابد.

تشخیص سطوح هوشمند

قابلیت تشخیص هوشمند زمین (AI Floor Detect) در مدل جدید، به جارو اجازه می‌دهد نوع کف را حس کرده و براساس آن عملکرد مناسب‌تری ارائه دهد. این قابلیت، تفاوت بین کف‌های سختی مثل سرامیک و چوب و سطوح نرم فرش و موکت را تشخیص داده و به ‌طور خودکار، قدرت مکش را تنظیم می‌کند. همچنین با افزایش مکش در سطوح نرم، عمیق‌ترین گرد و غبارها و آلودگی‌های جمع‌شده را تمیز می‌کند.

مزیت مهم این قابلیت، جلوگیری از خیس‌شدن فرش‌های خانه و آلوده شدن آنها به کثیفی پدهای زمین‌شوی است. هنگامی که Bespoke Jet Bot Combo سطح فرش را تشخیص می‌دهد، به‌طور هوشمندانه تصمیم می‌گیرد که پدها را بلند کرده یا آنها را در فضای مشخص شده برای پاک‌کننده‌ها بگذارد تا راهکار ضدآلودگی مناسب خود را ارائه دهد.

این ربات همچنین به تمامی مراحل فرآیند تمیزی و پاک‌کنندگی اهمیت می‌دهد و دارای یک سیستم بهداشتی سه مرحله‌ای برای شستن پدهای زمین‌شوی در منطقه تعیین شده خود است. این مراحل شامل: شست‌وشوی خودکار، تمیز کردن با بخار بهداشتی و خشک کردن خودکار با جریان هوای گرم است. بدین صورت که پس از شستن پدها با آب داغ، بخار بهداشتی با دمای بالا را روی آنها اسپری می‌کند تا از ایجاد بو جلوگیری کند و نگهداری بهداشتی جارو را طولانی‌تر کند.

جارو رباتیک Bespoke Jet Bot Combo با تمیزکنندگی قدرتمند و ویژگی‌های نوین خود، تجربه کاربران برای پاکیزگی محیط زندگی‌شان را لذت‌بخش‌تر می‌کند.