سامسونگ از مچ‌بند هوشمند Galaxy Fit3 رونمایی کرد

فراایرانشرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از مچ‌بند هوشمند Galaxy Fit3 به عنوان جدیدترین دستگاه پیگیری و نظارت بر سلامتی و تناسب اندام خود رونمایی کرد.

این محصول جدید، فناوری پیشرفته نظارت بر سلامتی سامسونگ را در دسترس طیف وسیع‌تری از مردم قرار می‌دهد و الهام‌بخش کاربران برای داشتن احساس بهتر و سبک زندگی سالم‌تر خواهد بود.

Galaxy Fit3 جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ با بدنه آلومینیومی است که نسبت به نسخه قبلی، صفحه‌نمایش بزرگتری دارد. این دستگاه هوشمند به کاربران امکان می‌دهد در تمام ساعات شبانه‌روز، به طور مستقیم از روی مچ دست‌شان بر داده‌های مربوط به سلامتی و تندرستی خود (از تمرینات روزانه گرفته تا خواب آرام) نظارت داشته باشند. این محصول با طراحی کاملا جدید خود، همراه همیشگی کاربران است تا هوشمندانه‌تر ورزش کنند، درک بهتری از وضعیت سلامت خود داشته باشند و از تجربه ارتقا یافته اتصال پیشرفته لذت ببرند.

در دوران فعلی، افراد تمایل دارند تا درک جامع‌تری از سلامت خود داشته باشند. به همین منظور سامسونگ متعهد شده که ابزارهای پیشرفته نظارت بر سلامتی را در دسترس تمامی افراد قرار دهد تا به آنها در مسیر زندگی سالم خود کمک کند. جدیدترین ردیاب تناسب‌ اندام Galaxy Fit3، ضمن ترویج روزانه سلامتی و تندرستی، کاربرانش را برای تبدیل شدن به بهترین نسخه خود تشویق و همراهی می‌کند.

دستگاهی مقاوم با نمایشگری بزرگ و زیباتر

Galaxy Fit3 سامسونگ، ردیاب سلامتی بادوام و جمع‌وجور با نمایشگری بزرگ‌تر و شیک‌تر از قبل است. صفحه‌‎نمایش ۱.۶ اینچی این مدل جدید، ۴۵ درصد عریض‌تر از مدل قبلی طراحی شده که بررسی دقیق اطلاعات در یک نگاه را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. همچنین با طراحی سبک و ظریف خود، برای استفاده روزمره در شبانه‌روز ایده‌آل است. به لطف عمر باتری طولانی این مچ‌بند که می‌تواند تا ۱۳ روز کار کند، کاربران به راحتی می‌توانند Galaxy Fit3 را در زندگی روزمره خود جای دهند.

مچ‌بند هوشمند سامسونگ قابل شخصی‌سازی است و می‌توان برای شیک‌تر شدن آن، از بین بیش از ۱۰۰ واچ‌ فیس (Watch Face) موجود، گزینه دلخواه را انتخاب کرد. همین طور امکان استفاده از تصاویر شخصی گالری نیز به عنوان تصویر پس‌زمینه برای صفحه اصلی وجود دارد. بندهای متنوع Galaxy Fit3 به راحتی تنها با فشار یک دکمه تعویض می‌شود تا کاربران بتوانند همیشه ظاهر آن را با استایل و فعالیت روزانه خود هماهنگ کنند.

نبض سلامتی شما در شبانه‌روز

سامسونگ برای سلامتی بیشتر، همیشه خواب باکیفیت را اولویت قرار می‌دهد و کاربران را قادر می‌سازد تا الگوهای خود را درک کرده و با ابزارهای پیشرفته نظارت بر خواب، عادات سالم‌تری را در خود ایجاد کنند. Galaxy Fit3 نمونه بارز این تعهد است و می‌توان برای ردیابی الگوهای خواب، آن را حتی در طول شب نیز پوشید. مچ‌بند جدید سامسونگ خروپف افراد را تشخیص می‌دهد و برای ارائه اطلاعات دقیق‌تر، بر سطح اکسیژن خون نظارت دارد. همچنین با ارائه مشاوره خواب شخصی‌سازی‌شده و توصیه‌های ارزشمند بر اساس الگوهای فردی، کاربران را به طور مستقیم از وضعیت سلامتی خود آگاه کرده و آنها را به سمت ایجاد تغییرات مثبت سوق می‌دهد.

در طول روز، Galaxy Fit3 ناظر فعالیت‌های روزانه کاربران است و بیش از ۱۰۰ نوع تمرین مختلف را در هر زمان و مکانی، در دسترس آنها قرار می‌دهد. بدین ترتیب با نمایش سوابق تمرینی، افراد را تشویق می‌کند تا برای رسیدن به اهداف خود انگیزه بیشتری داشته باشند. Galaxy Fit3 سامسونگ دارای رتبه‌بندی مقاومتی ۵ATM و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است تا فعالیت‌های خارج از منزل در محیط‌های مختلف را لذت‌بخش‌تر کند. همچنین با ارائه معیارهای سلامتی از قبیل: ضربان قلب و سطح استرس، درک عمیق‌تری از سلامت کلی کاربران ارائه می‌دهد.

ایمن و متصل در اکوسیستم گلکسی

به منظور ارتقای سطح ایمنی کاربران، ویژگی‌های پیشرفته‌ای شامل : «تشخیص سقوط» (Fall Detection) و «امداد اضطراری» (Emergency SOS) نیز به Galaxy Fit3 اضافه شده‌اند. هنگامی که این دستگاه سقوط غیرعادی را تشخیص دهد، به کاربران امکان می‌دهد فورا با خدمات اورژانس تماس بگیرند و به موقع پشتیبانی پزشکی دریافت کنند. هنگامی که کاربران در شرایط اضطراری هستند نیز می‌توانند با پنج بار فشار دادن دکمه کناری، به سرعت یک پیام کمک به مراکز امدادی ارسال کنند.

کاربران Galaxy Fit3 برای تجربه پیشرفته و یکپارچه، به مجموعه‌ای از قابلیت‌ها در اکوسیستم متصل گلکسی سامسونگ دسترسی دارند. آنها می‌توانند از Galaxy Fit3 به‌عنوان یک دستگاه کنترل روی مچ دست خود استفاده کنند. در این حالت، مچ‌بند آنها به ابزاری برای کنترل از راه دور دوربین گوشی هنگام عکاسی و تنظیم تایمر آن تبدیل می‌شود. همین طور می‌توان برای کنترل پخش محتوا در دستگاه‌های متصل از آن استفاده کرد. حتی زمانی که کاربران نمی‌خواهند کسی مزاحم آنها شود یا وقتی برای خواب آماده می‌شوند، امکان همگام‌سازی حالت‌های مختلف گوشی هوشمند متصل به Galaxy Fit3 به طور خودکار وجود دارد. در نهایت نیز اگر کاربران گوشی خود را گم کنند، قابلیت Find My Phone در Galaxy Fit3 به آنها کمک می‌کند تا مکان آن را پیدا کنند. البته استفاده از این قابلیت، به صورت بالعکس نیز امکان‌پذیر است.

عرضه به بازار

Galaxy Fit3 سامسونگ از ۲۳ فوریه سال جاری میلادی در بازارهای منتخب در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و صورتی عرضه خواهد شد و در دسترس خریداران این محصول قرار خواهد گرفت.