تجربه شنیداری عالی با اسپیکرهای‌ بلوتوثی ال‌جی

فراایران- آیا تا به حال اتفاق افتاده است که دلتان بخواهد با صدای خیلی بلند به موسیقی گوش دهید اما حتی وقتی که صدا را تا انتها زیاد می‌کنید باز هم احساس کنید که کافی نیست؟ حتماً ناامید شده‌اید! اگر یکی از بهترین اسپیکرهای ال‌جی از سری‌های جدید اسپیکرهای بلوتوثی کوچک و بسیار قدرتمند PL را تهیه کنید دیگر هرگز این ناامیدی را تجربه نخواهید کرد. آن‌ها ضربان نبض مراسم‌ها هستند، حتی اگر یک جشن ۵۰ نفره باشد. در این‌جا به دلایلی که چرا نباید این محصول را از دست بدهید اشاره می‌کنیم.    

قابل حمل

اسپیکرهای بلوتوثی کوچک همان‌طور که از نامشان پیداست کاربردی و قابل حمل هستند. با این اسپیکرها دیگر نگران جابه‌جا کردن و مدیریت کردن بلندگوهای بزرگ نیستید و به راحتی می‌توانید اسپیکر بلوتوثی کوچک خود را در کوله پشتی خود بگذارید و چه تنها باشید و چه با خانواده و دوستان هرزمان که علاقه دارید از موسیقی با کیفیت لذت ببرید. سری جدید اسپیکرهای بلوتوثی PL ال‌جی از طراحی منحصربه‌فرد مدور و پوششی برخوردار هستند که باعث می‌شود در دست‌گرفتن آن‌ها بسیار آسان‌تر شود.

صدایی شبیه به تجربه کنسرت

ال‌جی تعهد دارد بهترین تجربه موسیقی را با اسپیکرهای بلوتوثی خود برای شما فراهم کند؛ LG XBOOM Go PL7، LG XBOOM Go PL5 و LG XBOOM Go PL2 همگی از اسپیکرهای بلوتوثی جدید ال‌جی هستند که تجربه گوش دادن به موسیقی را برایتان به یک کنسرت تبدیل می‌کنند! طراحی دایره‌ای و فن‌آوری صدای Meridian به شما اجازه می‌دهد از باس عمیق، تن‌های غنی و صدای شفاف خواننده و موسیقی لذت ببرید. از گزینه Sound Boost اسپیکرهای نیز نمی‌توان گذشت. این گزینه با تقویت قدرت صدا و گسترش میدان آن، کیفیت صدا را به سطح کاملاً جدیدی ارتقاء می‌دهد. ال‌جی اطمینان حاصل می‌کند که هیچ یک از میهمانان شما در هیچ نقطه‌ای از فضا، از تجربه شنیدن موسیقی با بهترین صدای ممکن محروم نشوند. فقط بنشینید و تماشا کنید، یا بهتر بگوییم بنشینید و گوش فرا دهید!

اسپیکرهای ضد آب، موسیقی بی‌وقفه

دیگر نگران پاشیده شدن آب در هنگام پریدن بچه‌ها در استخر، و یا بارش باران در فضای باز نباشید. اسپیکرهای بلوتوثی PL شما با خیس شدن قطع یا خراب نمی‌شوند. آن‌ها به پخش کردن فهرست موسیقی شما و فراهم کردن لحظاتی شادتر، مفرح‌تر و خاطره‌انگیزتر ادامه می‌دهند.

باتری مقاوم

سری‌های جدید اسپیکرهای بلوتوثی PL به نحوی طراحی شده‌اند که محدودیتی در مدت زمان میهمانی یا دغدغه‌ای برای اتمام شارژ برای شما ایجاد نکنند، بنابراین شما می‌توانید واقعاً از وقت خود لذت ببرید. باتری اسپیکر LG XBOOM Go PL7 تا ۲۴ ساعت، باتری LG XBOOM Go PL5 تا ۱۸ ساعت و باتری LG XBOOM Go PL2 تا ۱۰ ساعت دوام می‌آورد. هرقدر که میهمانی شما طولانی باشد نیز ال‌جی در کنار شماست و هوای میهمانانتان را دارد.

طراحی و نوردهی زیبا

اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی کوچک چراغ‌دار هستید، اسپیکرهای بلوتوثی PL ال‌جی انتخاب مناسبی برای شما هستند. آن‌ها نه تنها از لحاظ قدرت صدای بلند بهترین اسپیکرهای بلوتوثی هستند بلکه از لحاظ بصری نیز از بهترین‌ها هستند. این اسپیکرهای از لامپ‌های LED با رنگ‌های مختلف برخوردارند تا با حس شما هماهنگ شوند و با ایجاد حرکات رنگی جذاب که با ریتم موسیقی همگام می‌شوند تجربه موسیقی شما را پر نشاط‌تر، لذت‌بخش‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کنند.

اسپیکرهای بلوتوثی کوچک ال‌جی با برخورداری از ویژگی‌های دوام باتری، قابلیت حمل آسان، پخش صدای ۳۶۰ درجه، نوردهی دایره‌ای شکل رنگارنگ و درخشان برای هماهنگی با هر حال‌وهوایی که دارید، همان گزینه‌ای هستند که برای لذت بردن از لحظه‌لحظه تفریحات خود باید انتخاب کنید.