با سرمایه‌گذاری در باکس بلندمدت بلو تا۳۰٪ سود سالانه دریافت کنید

فراایران- اگر به دنبال راهی مطمئن، پرسود و بی‌دغدغه برای سرمایه‌گذاری بلندمدت هستید، بلوبانک سامان با سرویس سرمایه‌گذاری خود خبرهای خوبی برای شما دارد. از اینجا می‌توانید اپلیکیشن بلو را دانلود کنید.

شما می‌توانید با سرویس باکس سرمایه‌گذاری در اپلیکیشن بلو به صورت ۱۲ ماهه سرمایه‌گذاری کنید و از ۳۰% سود سالانه بهره‌مند شوید. این سرویس «بیگ‌باکس» نام دارد و در واقع یک صندوق سرمایه‌گذاری بلندمدت است.

بیگ باکس این امکان را به شما می‌دهد متناسب با شرایط دلخواه خود، مبلغ مشخصی را سرمایه‌گذاری کنید و سود بیشتری دریافت کنید. پس دیگر برای بازکردن حساب‌های سپرده‌گذاری بلندمدت و دریافت سود نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانکی و یا بازکردن حساب جداگانه نیست؛ زیرا بلو با بیگ‌باکس به شما سود می‌دهد.

طبق بخشنامه بانک مرکزی، برای سرمایه‌گذاری بلندمدت از ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به مدت ۷ روز کاری فرصت باقی است؛ پس همین حالا اپلیکشن بلو را به‌روزرسانی کنید؛ این فرصت محدود ولی پرسود است.

چطور بیگ‌باکس خود را فعال کنیم؟

  • اپلیکیشن بلو را به‌روزرسانی کنید و یا نسخه ۲.۸.۱ بلو را دانلود و نصب کنید
  • وارد اپلیکیشن شوید و در بخش اصلی (خانه) وارد قسمت «باکس» شوید
  • گزینه «بیگ‌باکس» را انتخاب کنید
  • موارد قرارداد را مطالعه و گزینه «خواندم و قبول می‌کنم» را فعال کنید
  • روی گزینه «تایید و ساخت» کلیک کنید

پس از فعال‌کردن بیگ‌باکس، اولین سود سرمایه‌گذاری شما، یک ماه پس از ساخت بیگ‌باکس به حساب بلوی شما واریز خواهد شد و به همین ترتیب هر ماه در تاریخ مقرر، سود را دریافت خواهید کرد.

چرا بیگ‌باکس را انتخاب کنیم؟
  • سود سالانه ۳۰% : با سرمایه‌گذاری ۱۲ ماهه در بیگ‌باکس، سود سالانه ۳۰% دریافت خواهید کرد. این سود به‌صورت ماهانه به حساب بلوی شما واریز خواهد شد.
  • سهولت و سادگی: ساخت و مدیریت بیگ‌باکس در اپلیکیشن بلو بسیار آسان است و نیاز به هیچ دانش تخصصی و یا فرایند پیچیده‌ای ندارد. مهم‌تر از همه در هرجایی که باشید می‌توانید این باکس را بسازید بدون اینکه نیازی به شعبه رفتن و… داشته باشید.
  • امنیت بالا: مبلغ سرمایه‌گذاری شده شما، نزد بانک سامان در امنیت کامل و تضمین‌شده محفوظ است و در هر زمان و هرجایی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.
آیا امکان برداشت زودهنگام وجود دارد؟

بله؛ شما می‌توانید در صورت لزوم کل یا بخشی از مبلغ را به‌صورت زودهنگام برداشت کنید. بدین ترتیب چنانچه به سرمایه خود نیاز پیدا کردید، می‌توانید قبل از پایان دوره سرمایه‌گذاری، بیگ‌باکس خود را ببندید و یا مبلغ مشخصی از آن را برداشت کنید. فقط توجه داشته باشید که در این صورت برای مبلغ باقی‌مانده سود سالانه ۱۲% دریافت خواهید کرد.

فردا دیر است. همین امروز وارد اپلیکیشن بلو شوید و بیگ‌باکس خود را بسازید و با سرمایه‌گذاری بلندمدت، سال پرسودی برای خود بسازید.

اگر به روز نیستید، برای به‌روزرسانی اپلیکیشن بلو به بخش «پروفایل » قسمت «به‌روزرسانی» مراجعه کنید و یا از طریق این لینک اپلیکیشن بلو را به‌روزرسانی کنید.