آغاز فعالیت سامانه ۷۰۷۱ ایرانسل

فراایران- ایرانسل در کنار سایر راهکارهای دیجیتال ارتباط با مشتریان و با هدف توسعه راهکارهای متنوع خدمات مشترکان، از سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت قبض (تلفن گویای ۷۰۷۱)، رونمایی کرد.

 اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تازه‌ترین درگاه ارتباط با مشتریان خود که سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت قبض از طریق تلفن گویای ۷۰۷۱ است را راه‌اندازی کرد.

سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت ۷۰۷۱، با هدف توسعه راهکارهای متنوع ارتباط با مشتریان و بر اساس نیازسنجی طیف گسترده مشترکان ایرانسل طراحی و راه‌اندازی شده و ایرانسلی‌ها می‌توانند از طریق آن، خدماتی از جمله اطلاع از کارکرد خط، پرداخت قبض برای خود و دیگران و خرید شارژ برای خود و دیگران را دریافت کنند.

همچنین ایرانسلی‌ها می‌توانند با شماره گیری ۷۰۷۱ و برقراری تماس با سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت، از دیگر ویژگی‌های این سامانه از جمله امکان برقراری تماس با خطوط مسدود، امکان افزایش سقف مصرف مجاز خطوط دائمی و امکان استعلام تراکنش پرداخت‌های انجام شده در سامانه با مرجع شماره خط و شماره پیگیری، متناسب با نیاز خود بهره‌مند شوند.

برقراری تماس از خطوط ایرانسلی با سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت (تلفن گویای ۷۰۷۱)، رایگان است و مشترکان می‌توانند از دو منو انگلیسی و فارسی در این سامانه، برای انجام خدمت مورد نظرشان بهره‌مند شوند.

این سامانه در کنار سایر راهکارهای ارتباط با مشتریان ایرانسل از جمله خطوط تلفن همراه و ثابت (تماس با ۷۰۰ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط)، سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، چت آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و… فعالیت می‌کند و مشترکان با شماره‌گیری آن می‌توانند به صورت مستقیم با کارشناسان پشتیبانی ایرانسل نیز ارتباط تلفنی برقرار کنند.